İZMİR TAHMİNLERİM - 14 EYLÜL Kategori adları
Yedili ganyan'ın ilk ayağında 6 numaralı KARESİ ve 4 numaralı BEKİRİM'i ayrılmaz tutuyorum.
IN THE NAVY: Hayatım boyunca sürekli yarış izledim ve oldum olası tuta tuta giden narin atları hiç hazetmemişimdir.
Benim için daima 'güç' ve 'dayanıklılık' faktörleri ön plandadır.
Evet güçlü ve dayanıklı atların toparlanamama riskleri var ancak tuta tuta giden narin ama hızlı atların ise mücadele özellikleri yok.
Yani bir atla başa baş mücadeleye girişip hakim olmaları çok zor. İşte bu açıdan bu tip atları sevmiyorum.
IN THE NAVY de dünyanın en kolay tempoda giden, 200 metre enfes bir ara kapatarak sprint yapan atlardan biri.. Tüm özelliği bundan ibaret.. Çok kolay gitme ve 200 metre aniden ara kapatma.. Son dönemlerde aniden durmayınca 2.likler gelmeye başladı. Eskiden bunu yapıp aniden duruyordu ve vasattan öteye gidemiyordu.
Taşbek ekürisinin çoğu atında olduğu gibi COPPERFIELD, EL ASESINO vs, aşırı kolay gidip bir anda arttırabilen, sprint mesafesi sınırlı atlardır.
Dolayısıyla eldeki malzeme buyken, binicilerin derslerine iyi çalışmaları, özellikle bu tip atları kusursuz sürmeleri gerekmektedir.
Ön tarafta birbirinden süratli atlar varken benim D.Palaur'dan beklediğim, start verilir verilmez IN THE NAVY'e elini dahi sürmemesidir.
Ben son yarışında da IN THE NAVY çok tutuyordum ama bugünkü gibi tek değil.. Özellikle izledim, öndeki sert tempo neticesinde dağılıp gitmemek vardı Palaur'un kafasında.. Çünkü atı tanımıyordu, ezber biniyordu.
Çünkü IN THE NAVY yapısı itibariyle en sert tempoda bile el oynatmadan grubu kontrolü altında tutarak gidebilen bir at..
Yarışı 7.8.lik civarı, bariyer dibinde götürüp, son 400'de bariyerden kolay temppsuyla bir anda gelip hakim olacaktır.
Buraya kadar hiçbir sıkıntı yok, aynen böyle olacağından eminim ama esas önemli olan hakim olduktan sonrası..
Eğer bir batarya olarak bakarsak, son 200'de pilinin yüzde kaça düştüğü çok önemli.. Eğer tamamen tüketerek gelmişse hakim olduktan sonra dışarıdan veya ortadan tekrar tazleyen ya da arttıran bir ata geçilerek 2.likte kalabilir.
Yok eğer % 15 ve üzeri gelebilirse, onun çıkabileceği hızlara kimse çıkamayacağından ben rahatça kazanmasını bekliyorum..
BANKOMDUR..
LORD VOLDEMORT: Bu safkanı tek tutmuyorum ama şöyle söyleyeyim eğer mesfe 1200 değil de 1400 olsaydı 'yılın en sağlam teklerinden biri' derdim heralde..
Sitemizin de üyelerinden Hüseyin Yıldız'ın sahibi olduğu safkan, ilk yarışında da hazırdı ancak mesafe biraz kısa geldi ve fazla da sıkıştırılmadı jokeyi tarafından..
Bugün B.Kurdu ile yarışmasını isterdim ama ekip T.Yıldız'ı tercih etmiş.
Safkanın sahibine yarış koşmadan önce, atı görmememe rağmen ' biraz ağırkanlı olacağını tahmin ediyorum, bu yarış olmasa bile koştukça çok iyi duruma geleceğinden eminim' demiştim.
O da tek dezavantajının diğer atların yarış görmüş olması diye görüş bildirmişti.
Yarışı izlediğimde safkanın koştukça ve mesafe uzadıkça süper yerlere geleceğinden emin oldum.
Bugün eğer gücünü zamanında alabilirse bence rakip tanımaz.. Mesafe kısa gelebileceği için tek önermiyorum ama tek'e yakın tuttuğumu belirteyim.
Rakipleri sırasıyla şablonumdadır..
BAY EMİR: Bu safkan için fazla söze gerek var mı bilmiyorum.
KAIZBERT'in başarılı temsilcilerinden olan BAY EMİR kumda da çimde de aynı..
MAVRA falan üzerine gidecek mi ya da gidebilecek mi ben pek sanmıyorum ama her ne olursa olsun bunlar BAY EMİR'in geçileceği atlar değiller..
Sağlam bankodur.
YÜKSEK UÇUŞ: Biliyorsunuz son üç yarışını da güle oynaya kazandı bu safkan ancak uzun yıllardır görmediğimiz bir şey oldu ve tartıda eksik çıkan O.Yıldız yüzünden safkanın 1.liği alındı, diskalifiye oldu..
Ancak form durumunun devam ettiğini görüyoruz ki yine benzer bir grup yakalamış..
Kafayı alarak da önde bekleme yaparak da başarılı olabilen safkan, önemli kulvar avantajıyla bugün bariyerde 2-3-4 gidecektir.
Düzlükte de bastıracağı ataklarla pisti ortalayarak kazanmaya çalışacaktır.. Bunu başarmaya çok yakın gözüküyor..
Ben tercihimi başka ayaklardan yana kullandığımdan burada şansımı deneyeceğim..
ALTILI ŞABLONUM:
1.AYAK: 4,5,2,3,1,8,6,9
2.AYAK: 5
3.AYAK: 2,,4,8,7,1,5
4.AYAK: 1
5.AYAK: 4,1,6,3,7,10,8 / 2
6.AYAK: 4 / 14,8,1,7,18,12
Not: Dör banko alternatifinden ben tercihimi IN THE NAVY - BAY EMİR'den yana kullandım.
Sizler diğer tekleri de değerlendirebilirsiniz..
Yorumlar
Tebrikler kral emeğine sağlık
Tsker haruka ve essiz yorumlarin icin.Ankara yi ucu ucuna kacirdik,izmiri yakaladik.On numara bws yildizsin.
Tebrikler abi.
Tebrikler berkay bol sans
Tebrikler berkay
Tebrikler aslan kral biz bulamadık ama en azından zevk yasadık son ayakta 4 tekti başarılarının devamını dileriz
YİNE GÜNE,GECEYE DAMGANI VURDUN...TEBRİKLER
hakanbey; geç cevap için kusura bakmayın.
Çok bozuldu o at, muhtemelen bir sıkıntısı var. Mesafe de çok uzun zaten..
Yedili ganyan'ın ilk ayağında 6 numaralı KARESİ ve 4 numaralı BEKİRİM'i ayrılmaz tutuyorum.!!!!
Tebrikler...
Kurguların, düşündüğün yazdığın gibi olsun İnşallah...
Berkay son ayakta yarislarinda birsey yok ama galoplari cok iyi gòzùken 16 sùrmeli sultan hakkinda duyum yada bir fikrin varmi.bilirsin izmirin duyumlari cabuk yayilir.
Yorum Yap
Yorum yapabilmek için önce giriş yapmanız gerekmektedir.